FACT-INFO.AZ » CƏMİYYƏT » Alimlər yaşlı insanlarda təzyiqi azaltmağın sadə üsulunu tapıblar
26-05-2026, 08:30 | CƏMİYYƏT
Alimlər yaşlı insanlarda təzyiqi azaltmağın sadə üsulunu tapıblar

Ekseter Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, çuğundur şirəsi ağız boşluğundakı bakteriyaların tərkibini dəyişdirməklə yaşlı insanlarda arterial təzyiqin aşağı düşməsinə kömək edə bilər.

Tədqiqatın nəticələri “Free Radical Biology and Medicine” jurnalında dərc olunub.

Araşdırmada 75 nəfər iştirak edib: 39 könüllü 30 yaşadək, 36 nəfər isə 60–70 yaş arasında olub. İştirakçılar iki həftə ərzində ya nitratlarla zəngin çuğundur şirəsi, ya da nitrat tərkibi olmayan oxşar içki qəbul ediblər. Mərhələlər arasında iki həftəlik fasilə verilib. Bundan sonra alimlər ağız boşluğundakı bakteriyaların tərkibini və arterial təzyiqdə baş verən dəyişiklikləri təhlil ediblər.

Məlum olub ki, yaşlı iştirakçılarda çuğundur şirəsi arterial təzyiqi aşağı salıb, gənclərdə isə belə təsir qeydə alınmayıb. Bununla yanaşı, hər iki qrupda ağız mikrobiomunun tərkibi dəyişsə də, bu dəyişikliklər fərqli olub.

Yaşlı insanlarda çuğundur şirəsi qəbulundan sonra tədqiqatçıların bu kontekstdə potensial əlverişsiz hesab etdikləri “Prevotella” cinsinə aid bakteriyaların sayı azalıb, sağlamlığa müsbət təsirlə əlaqələndirilən “Neisseria” bakteriyalarının miqdarı isə artıb.

Müəlliflər bu təsiri nitratların rolu ilə izah edirlər. Bu birləşmələr tərəvəzlərin tərkibində olur. Xüsusilə çuğundur, ispanaq, rukola, fenxel, kərəviz və keyl kələmi nitratla zəngindir. Ağız boşluğundakı bəzi bakteriyalar nitratları azot oksidinin yaranmasında iştirak edən maddələrə çevirir. Azot oksidi isə damarların boşalmasına kömək edir və normal təzyiqin qorunmasına dəstək verir.

“Biz bilirik ki, nitratlarla zəngin qidalanma sağlamlıq üçün faydalıdır. Yaş artdıqca orqanizmdə azot oksidinin təbii sintezi azalır. Yaşlı insanlarda isə infarkt və insult riski ilə əlaqəli yüksək arterial təzyiqə daha çox rast gəlinir”, – deyə Ekseter Universitetinin professoru, tədqiqatın həmmüəllifi Anni Vanhatalo bildirib.

Tədqiqatçılar vurğulayıblar ki, çuğundur şirəsi hipertoniya əleyhinə dərmanları əvəz etmir. Bununla belə, araşdırma göstərir ki, nitratla zəngin məhsullar yaşlı yaşda damar sağlamlığının qorunması strategiyasının bir hissəsinə çevrilə bilər.

Bundan əlavə, nəticələr ağız boşluğu mikrobiomunun gözlənilməz rolunu da ortaya qoyub: damar sağlamlığına gedən yol təkcə ürəkdən və ya qidalanmadan deyil, ağız boşluğundakı bakteriyalardan da başlaya bilər.




Baxış sayı: 110
Bəxtiyar Vahabzadənin yaradıcılığına həsr olunmuş virtual kolleksiya yaradılıb Bu gün, 10:30 Kiyev ballistik raketlərlə vurulub, dağıntılar var Bu gün, 09:00 Dövlət Departamenti 907-ci düzəlişin ləğvinin uzadılması barədə Konqresə bildiriş göndərib Bu gün, 08:00 Qazaxıstanın Orta Dəhliz strategiyası Azərbaycan üzərindən Pakistan üçün yeni imkanlar yaradır Dünən, 11:00 Türk dünyasının mədəni dialoqu: “Yol səni səslər” rus dilində Dünən, 10:30 Azərbaycanın mədəni irsi Fransada keçirilən beynəlxalq folklor festivalında təqdim olunub Dünən, 09:00 Türkiyə mediası: Antiterror əməliyyatları zonasından hərbi bazaların çıxarılması müzakirə mövzusu deyil 14-08-2026, 21:00 Quba rayonunda zəlzələ baş verib 14-08-2026, 21:00 Washington hosts event on “Cholpon-Ata Summit and Next Steps for Trans-Caspian Cooperation” 14-08-2026, 17:00 “Azərbaycanla münasibətlərin yeni səhifəsini birgə yazmağa hazırıq” - Səfir 14-08-2026, 16:00 Мировые медиа широко осветили заявления Президента Ильхама Алиева, сделанные в Нахчыване 14-08-2026, 14:00 Kəlbəcərdə minanın partlaması nəticəsində yaralanan şəxsin ayağı amputasiya olunub, vəziyyəti orta ağırdır 14-08-2026, 11:30 Pakistan səfiri: Regionda sülhün təmin olunması üçün səylərimizi davam etdiririk 14-08-2026, 11:00 “Əfzələddin Xaqani Şirvani” adlı elektron məlumat bazası istifadəçilərə təqdim edilib 14-08-2026, 10:30 Xankəndi, Ağdərə və Xocalı ilə Rumıniyanın şəhərləri arasında əlaqələr qurulur 14-08-2026, 10:00 Xankəndi şəhərinə növbəti köç yola salınıb 14-08-2026, 08:00 Ailə arxivləri miqrasiya və demoqrafik proseslərin öyrənilməsi baxımından mühüm mənbədir 13-08-2026, 21:00 Kəlbəcərdə mina partlayıb, bir nəfər yaralanıb 13-08-2026, 19:00 Səhiyyə Nazirliyi və QHT Agentliyi QHT-lər üçün birgə infosessiya keçirib 13-08-2026, 17:00 Dünya mediası Prezident İlham Əliyevin Naxçıvanda səsləndirdiyi fikirlərə geniş yer ayırıb 13-08-2026, 17:00 President Ilham Aliyev was interviewed by Azerbaijan Television in Nakhchivan 13-08-2026, 15:00 Zelenski ABŞ-dən "Patriot" raketlərinin ən azı 5 faizini Ukraynaya satmağı xahiş edib 13-08-2026, 10:30 İnformasiya təhlükəsizliyi və kibertəhlükəsizlik sahəsində qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi 13-08-2026, 10:00 BDYPİ piyadalara müraciət edib: “Yol təhlükəsizliyi hər kəsin düzgün davranışından başlayır” 13-08-2026, 10:00 Türk dünyasında diasporun rolu müzakirə edilib 13-08-2026, 10:00 Türkiyə Prezidenti: Seçkilər fələstinlilər arasında barışığın təmin olunması üçün vacibdir 13-08-2026, 09:30 Xocavənddə buldozer minaya düşüb, 2 nəfər xəsarət alıb 12-08-2026, 21:00 "Onun adındakı işıq"  12-08-2026, 20:00 Müdafiə Nazirliyinin rəhbərliyi Əlahiddə Ümumqoşun Ordunun hərbi hissələrində olub 12-08-2026, 17:00 Prezident İlham Əliyevin Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı fikirləri Türkiyə mediasının diqqət mərkəzindədir 12-08-2026, 16:30
Köşə yazarları
Təqvim
«    Avqust 2026    »
BeÇaÇCaCŞB
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31