Deyəsən, bədnam qonşularımız bu pis əməllərindən, vərdişlərindən əl çəkənə oxşamırlar. Azərbaycan Respublikası Müəllif Hüquqları Agentliyinin üç dildə (Azərbaycan, rus, ingilis dillərində) nəşr etdirdiyi “Gəldim, gördüm, ...mənimsədim” kitabında bu məqamlara aydınlılq gətirilib. Həmin kitabda toplanan faktlardan bəzilərini Fact-info.az (Fakt Azərbaycan) saytının istifadəçilərinin diqqətinə çatdırırıq:
Ermənilər özləri haqqında
Yeqişe Çarens, tanınmış erməni şairi: “Bizdə riyakarıq ana bətnində olarkən yaranır”,
Ovanes Tumanyan, tanınmış şair yazıçı: “...həqiqi qurtuluş daxildən başlanmalıdır, çünki biz daxilən xəstəyik”(O. Tumanyan, səh.201. Yerevan, 1977) Ovanes Tumanyan: “Bizim bədbəxt tayfamız heç vaxt siyasi cəhətdən müstəqil olmamışdır”
N. S. Vartapetov: “Xristian bayrağı ilə silahlanaraq (erməni kilsəsi) bütün zamanlarda tarixi Albaniyanın və onun ayrılmaz hissəsi olan Qarabağın xalqlarını məhv etmişdir” və “bir vaxtlar tarixi vəziyyətə məharətlə uyğunlaşaraq Bizans imperiyasına, İran sasanilərinə, ərəb xəlifələrinə və monqollara xidmət etdiyi kimi, Səfəvilərə, daha sonra Rusiya impereiyasına xidmət etmişdir” (N. S. Varapetov “Xristianskie pamyatniki Zakafkaziya) Qevorq Aslan, tanınmış tarixçı: “Ermənilərdə dövlətçilik olmamışdır. Onlar vətən hissi və siyasi bağlarla bağlı deyillər. Erməni vətənpərvərliyi yalnız yaşadıqları yerə bağlıdır” (Q. Aslan 1914)
S. Lexasi, tanınmış erməni tarixçisi: “...Moldovadan Stanbula, Romadan böyük Venesiyaya elə bir şəhər, iri və xırda kənd yoxdur ki, orada erməni olmasın. Biz toz kimi bütün dünya torpağına səpələnmişik. (S. Lexasi, Moskva 1965) Ermənilər öz tarixi haqqında
Manuk Abeqyan, tanınmış ədəbiyyatşünas alim, akademik: “...erməni xalqının kökləri haradadır, buraya necə, nə vaxt, haradan və hansı yollarla gəlib... Bizdə bunun dəqiq və aydın sübutları yoxdur”.( “Erməni ədəbiyyatı tarixi” Yerevan 1975)
Tanınmış mütəxəssis Levon Dabeqyan: “...ermənilər öz milli varlıqları üçün birbaşa ... türklərə borcludurlar. Əgər biz bizanslılar və ya başqa avropalılar arasında qalsaydıq, erməni adı onda ancaq tarix kitablarında saxlana bilərdi”.
Qaraqaşıyan: “Ermənilərin keçmişi haqqında tarix və ya rəvayət kimi qəbul ediləcək heç bir məlumat yoxdur. Onlar xrisrtianlığı qəbul etdikdən sonra Ayk və Nuhla qohumluğu uydurmuşlar. Belə qəbul olunub ki, o, Yavəsin nəvəsi, Nuhun oğlu olan Torqomun nəslindəndir. Çünki əski tarixçilərdən bir neçəsi Yəhudi salnamələrində xatırlanan Torqom adını Ermənistanın bir hissəsi, ailə, nəsil, Torqom milləti kimi göstərmişlər. Bu haqda ilk dəfə Xoren Movses yazmışdır”( “Şərq Tarixi” London 1905)
Basmacyan: “Ermənistanın və ermənilərin tarixi və yaranışı çox qaranlıqdır.(“Müasir erməni tarixi”. Paris, 1917) B. İşxanyan: “Qarabağda yaşayan ermənilərin bir hissəsi Türkiyə və İraqdan olan qaçqınlardır, onlar üçün Azərbaycan torpağı təqib və zülmlərdən sığınacaq yeri olmuşdur”(B. İşxanyan “ Qafqaz xalqları” 1916)
Fact-info.az
Baxış sayı: 1 399